اجتماعی

‍ ?مخدر سالویا در همدان وجود ندارد/آقایان سیاه نمایی نکنند

‍ ?مخدر سالویا در همدان وجود ندارد/آقایان سیاه نمایی نکنند

?دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: تا کنون هیچ گزارشی از وجود سالویا در هیچ نقطه از استان همدان به دست ما نرسیده است.

?یزدان آزرمی در گفت‌وگو با همدان_ آنلاین در رابطه با خبر منتشر شده مبنی بر وجود سالویا در مدارس مطرح کرد: کارشناسان شورای مبارزه با مواد مخدر پیگیر منبع این خبر خواهند بود.

?وی ادامه داد: وجود سالویا در حوزه پیشگیری، درمان، مبارزه و مقابله بسیار کمرنگ و ناچیز بوده و به جرائت می‌توان خبر شیوع این ماده مخدر را تکذیب کرد

?آزرمی در پایان با اشاره به گفت‌وگوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: از منتشر کننده این خبر درخواست می‌کنیم تا منبع و اساس این ادعا را به شورای مبارزه با مواد مخدر ارائه دهد.

?رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه سالویا در مدارس و حتی بیرون از مراکز آموزشی شایع نیست گفت: هر شخصی اطلاعاتی دارد به کمیته پیشگیری و فرهنگی شورای هماهنگی ارائه دهد.

?سرهنگ هادی قزوینه پیش از این در گفت‌وگو با همدان‌آنلاین با اشاره به اینکه متولیان پیشگیری از مواد مخدر در حال رصد همیشگی مخدرها در استان و کشور هستند عنوان کرد: برخی آقایان با انتشار اخباری چون شیوع سالویا، سیاه_نمایی نکنند.

?سرهنگ قزوینه با بیان اینکه افراد از ارائه نظر‌های غیر_کارشناسی بپرهیزند تصریح کرد: مواد مخدر موضوعی نیست که بدون علم و اطلاع بتوان راجب آن اظهار نظر کرد.

?به گزارش همدان آنلاین، ظهر امروز دبیرکمیسیونخدمات_شهری شورای اسلامی شهر همدان با انتشار خبری مدعی شد سالویا در مدارس و مراکز آموزشی شایع است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن