اجتماعی

انتقام جویی مردی از زنداداش همسر سابق خود

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از انتقام جویی مردی از همسر برادر همسر سابق خود خبر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در گفت‌وگو با همدان آنلاین، در توضیح این خبر اظهار کرد؛ چندی پیش خانمی با همسر خود به پلیس فتا مراجعه کرده و مدعی شد که یک شخص ناشناس با ارسال پیامک های متعدد موجب ایجاد اختلاف بین او و همسرش شده است.

وی ادامه داد: شاکی مدعی شد که پیامک های ارسال شده از سوی شخص ناشناس حاوی اطلاعات شخصی کامل وی بوده و این موضوع موجب برانگیخته شدن شک و تردید همسرش نسبت به او شده بود.

سرهنگ سرخوش با اشاره به حساسیت موضوع مطرح کرد: با توجه به این که شاکی در آستانه جدا شدن از همسر خود به علت ایجاد اختلاف شده بود رسیدگی به پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا در اولویت قرار گرفت و با اقدامات فنی و پلیسی متهم پس از مدتی شناسایی و با کسب مجوز مقام قضایی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: هنگامی که متهم دستگیر شد در ابتدا منکر هر نوع انجام جرم شد اما با مشاهده ادله و مدارک دیجیتالی به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ سرخوش با اشاره به روند بازجویی از متهم خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های خود انگیزه انجام این جرم را انتقام جویی از همسر سابق خود دانست و مدعی شد که برای گرفتن انتقام سعی در ایجاد اختلاف بین برادر همسر سابق خود و همسرش داشته است.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان یادآور شد: طبق قانون مجازات اسلامی ایجاد مزاحمت در فضای مجازی جرم بوده و در صورت مشاهده و گزارش شهروندان با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن