سیاسی

رفع انحصار زبان انگلیسی از مطالبات رهبری است

نماینده مردم ملایر در خانه ملت تصویب رفع انحصار زبان انگلیسی را مطالبه رهبری دانست.

احدآزادیخواه در گفت‌وگو با همدان آنلاین با اشاره به طرح رفع انحصار زبان انگلیسی از مدارس، مطرح کرد: این طرح پس از چالش‌های فراوان در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرارگرفته و به زودی در صحن علنی مجلس وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که خود را مطیع رهبری می‌دانند باید از این طرح حمایت کنند، تصریح کرد: رفع انحصار زبان انگلیسی از مدارس همواره از مطالبات رهبری بوده و است؛ باید توجه داشت که رفع انحصار زبان انگلیسی به معنای حذف آن نبوده و تنها به معنای اجرای زبان‌های به روز و کاربردی دنیا در مدارس است که دانش‌آموزان توانایی انتخاب یک زبان از میان چندین گزینه پیشرو را داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار دلالان مجوز نیز بیان کرد: مجوزها همواره براساس دستور‌العمل‌هایی خاص صادر می‌شود اما دلالان از طریق راه‌های قانونی مجوز گرفته و آن‌هارا به غیر واگذار می‌کنند که این عمل تخلف مبین است.

آزادیخواه با تاکید براینکه صدور مجوز باید براساس بررسی‌ها و احراز هویت افراد صادر شود، عنوان کرد: درحال حاضر وجود مجوزهای خلاف قانون باعث شده تا شاهد پارودکس عجیبی در عرصه فرهنگی باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن