اقتصادی

عرضه نفت سفيد با استفاده از زيرساخت كارت بانكي در منطقه همدان

شيوه اي ديگر در خدمت رساني هدفمند و شايسته منطقه همدان به مردم این استان، با شناسايي مصرف كنندگان واقعي نفت سفيد و جلوگيري از هرگونه انحراف و عرضه خارج از شبكه در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومي شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان به نقل از امين روستايي مدير اين منطقه: تمهيدات امور و هماهنگي در تدارك امكانات سخت افزاري و نرم افزاري وفق الزامات اجرايي و فني، عرضه سوخت نفت سفيد با استفاده از کارت بانکی در این منطقه اتخاذ شده و در حال اجراست.
وی افزود: عرضه فرآورده نفت سفید مورد نياز خانوارها و مصرف كنندگان براي مصارف عمومي از قبيل گرمايش و… از طریق کارت بانکی از ابتداي ارديبهشت ماه 98 در منطقه همدان كليد خورده بود و از ابتداي آبان ماه جاري شدت گرفت.
روستایی ادامه داد: با آغاز فصل پاييز و شروع ايام سرد سال، عرضه نفت سفيد به خانوارهاي فاقد گاز طبيعي در هشت ناحيه منطقه همدان از طريق شارژ سهميه نفت سفيد در يكي از كارت هاي بانكي عضو شتاب معرفي شده توسط سرپرست خانوار، سرعت بيشتري گرفته است.
وي با بيان اين مطلب كه عرضه نفت سفيد با روش فوق علاوه بر حذف كالابرگ هاي كاغذي سال هاي قبل، از سهولت بيشتري براي مصرف كنندگان اين فرآورده برخوردار است، تصریح کرد: شناسايي دقيق و هدف گذاري جامعه نيازمند به اين نوع سوخت در سطح استان، اتخاذ چنين سازوكاري را ضروري ساخته است.
مدير منطقه همدان با اشاره به تعيين این استان به عنوان استان سبز كشور و بهره مندي حداكثري افراد جامعه از نعمت گاز طبيعي خاطرنشان کرد: از ابتداي آبان ماه جاري در بازه زماني 19 روزه، نزديك به يك هزار خانوار در سامانه هاي مستقر در نواحي هشتگانه اين منطقه ثبت نام کرده اند و با توجه به گسترش گازرساني پيش بيني مي شود تقاضا براي اين محصول كمتر از سال هاي گذشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن