اجتماعی

سرانجام مبهم کرایه‌ها تا 1 هفته دیگر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تصمیم گیری در رابطه با وضعیت قیمت کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و سرویس مدارس را نیازمند 1 هفته زمان دانست.

محمد پوروخشوری در گفت و گو با همدان‌آنلاین، با اشاره به تغییر به یک باره قیمت بنزین، بیان کرد: باتوجه به افزایش به یکباره حامل انرژی، تاکنون مصوبه‌ای مربوط به افزایش قیمت کرایه‌ها به این بخش ابلاغ نشده است؛ شب گذشته هم‌زمان با مطلع شدن از افزایش قیمت بنزین، پیامکی در رابطه با عدم اجازه افزایش قیمت کرایه‌ها به تمامی صاحبان تاکسی ارسال و این نکته به آنان گوش زد شد.

وی با تاکید براینکه بازرسین مربوطه با جدیت بر تغییر قیمت وسایل حمل و نقل شهری نظارت می‌کنند، گفت: آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد، عدم افزایش قیمت کرایه‌های اتوبوس، تاکسی و سرویس‌های مدارس بوده که با وجود بازرسان مربوطه از ساعات اولیه روز شنبه این وضعیت رصد می‌شود؛خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در این رابطه به دست ما نرسیده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تصمیم گیری در رابطه با سرانجام قیمت کرایه‌های وسایل نقلیه عمومی را نیازمند مدت زمان 1 هفته‌ای دانست و اظهار کرد: درحال حاضر این عمل قابل تصمیم گیری نیست؛ اما لازم به ذکر است که این طرح نکات مثبت و منفی زیادی راه به همراه دارد از این رو با ارسال نامه‌ای مبنی بر مشکل سهمیه بنزین ون و سرویس مدارس به اداره مربوطه، جلسات مختلفی برای پایش و تصمیم گیری نهایی برگزار خواهد شد.

پوروخشوری سهمیه بنزین خودرو ون و سرویس‌های مدارس را نامناسب خواند و افزود: سهمیه بنزین برای تاکسی ها مناسب است اما ون و سرویس مدارس امکان مواجه با مشکل را دارند؛ همچنین باید توجه داشت که سوحت اتوبوس گازوئیل بوده و درحال حاضر هیچ افزایش قیمتی را در این وسیله نقلیه را شاهد نیستسم .

وی درپایان یادآوری کرد: درنهایت باید 1 هفته از اجرای این طرح زمان سپری شود تا بتوانیم در رابطه با نقاط و مسائل مختلف آن نظر دهیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن