اجتماعی

قدردانی از سردار مقاومت ایران

با ابتکار صدا و سیمای مرکز همدان و به مناسبت هفته بسیج و سالگرد صدور پیام سردار قاسم سلیمانی در حماسه آزاد سازی سوریه و شکست داعش تکفیری، مراسم قدردانی از سردار مقاومت سردار مهدی فرجی برگزار شد .
این محفل نورانی در راستای دیدارهرساله صدا و سیمای مرکز همدان در هفته بسیج از خانواده معظم شهیدان مدافع حرم انجام شد که امسال به پیشنهاد مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در راستای تجلیل و نکوداشت از سردار رشید سپاه اسلام حاج مهدی فرجی برگزار شد
این دیدار با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان به همراه معاونان سپاه استان، دکتر دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان به همراه معاونان، مدیران و شورای بسیج صدا و سیما، مهندس ظفری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، دکترموسوی از اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و بسیجیان استان در منزل شهید زنده و نماد بسیج و مقاومت سردار مهدی فرجی در فضایی آکنده و عطر آگین به انفاس شهیدان و مدافعان حریم امامت و ولایت برگزار شد .
آیت اله شعبانی موثقی در این محفل معنوی، سردار مهدی فرجی را نماد یک شهید زنده و اسطوره بسیج و پایداری توصیف کرد و افزود : این عزیزان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که نه تنها در آن زمان بلکه اکنون هم در سنگر دفاع از حریم امامت و ولایت جانانه در برابر توطئه های استکبار و مولود شومشان، داعش پلید ایستادگی کردند و حتی سرزمینهای منطقه را از لوس وجود این مزدوران تکفیری پاک کردند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان هم در این مراسم سردار مقاومت را نماد خدمت صادقانه در سپاه و الگویی ارزشمند برای همه بسیجیان بیان کرد و افزود: سردار فرجی در همه ساعات شبانه روز در حال خدمت و خدمتگزاری به مردم و اسلام است.
سردار مجیدی با اشاره به خدمات ماندگار جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان در حوادثی همچون زلزله و سیل به استان های همجوار خاطر نشان کرد: ایشان پدر معنوی همه فرزندان شهدای مدافع حرم و وجودشان مایه دلگرمی همه خانواده های معظم شهیدان به خصوص شهیدان ارزشمند مدافع حرم است.
مدیرکل صدا و سیما مرکز همدان هم در این مراسم، قدردانی از تلاشهای اثر گذار و مانای سردار مقاومت در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را وظیفه همگانی و فرهنگ ساز در عرصه بسط شور و شعور انقلابی و بصیرت افزایی خواند و افزود : قرابت سردار مهدی فرجی با حبیب سپاه اسلام سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی سبب شده تا روحیات و منش آن شهید بزرگوار در عملکرد و روحیه این مرد مبارز و اسطوره ولایمتداری ،هویدا و مشهود شود.
دکتر مهدی دهقان نیری قدردانی و نکوداشت چهره ها و افراد اثرگذار در تاریخ و فرهنگ ایران را وظیفه همگان خواند و افزود : به حق سردار مهدی فرجی یک بسیجی الگو و نماد راستین انقلاب و ارزشهای انقلابی برای همه ما هستند.
همچنین سردار فرجی در این دیدار با بیان اینکه همه زحمات و تلاشهای ما به اندازه یک قطره خون شهیدان در شلمچه و کربلای پنج و ماموت عراق نیست خاطر نشان کرد : ما هرچه داریم ودر هرجایی که قرار داریم به برکت خون پاک شهیدان و دعای خیر آنان است.
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان با قدردانی از مدیر کل محترم صدا و سیمادر برگزاری این دیدار ، تجلیل اصلی را لایق بسیجیانی دانست که با کم ترین هزینه و بیشترین بهره وری از ابتدای انقلاب تا کنون به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده اند.
سردار مهدی فرجی همچنین با قدردانی و سپاس از همکاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی به خصوص شبکه استانی همدان در تبیین و روشنگری دفاع از حریم ولایت ، همه کارکنان این سازمان را سربازان و مدافعان گمنام حرم برشمرد و افزود : همه قدردانی های ما باید از خانواده های معظم شهیدانی باشد که با داشتن فرزندان خردسال که هنوز چشم براه دیدن دوباره پدرشان هستند برای دفاع از اسلام، جان عزیز خود را فدا کرده اند.
درپایان این دیدار لوح مکتوب به پاس خدمات صادقانه سردار فرجی به وی اعطا گردید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن