اجتماعی

کودکان محروم، چشم به راه نذر آب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از شرکت در طرح نذر آب خبر داد و گفت: این طرح از ۲ سال گذشته شروع شده که خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان به خوبی در این طرح فعالیت می‌کنند.

بهروز کارخانه‌ای در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اشاره به این طرح اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در این طرح افزون بر توزیع آب سالم و تمیز به مناطق محروم به دیگر نیازهای مردم این مناطق از جمله اعزام پزشک نیز توجه می‌کند.

وی ادامه داد: اعزام پزشکان متخصص همچون پزشک زنان، دندانپزشک و پزشک عمومی، توزیع مواد غذایی در مناطق محروم از دیگر اقدامات هلال احمر در این طرح است.

کارخانه‌ای با اشاره به فعالیت اخیر هلال احمر تصریح کرد: در هفته گذشته هلال احمر همدان با سفر به یکی از مناطق محروم خراسان شمالی افزون بر اقدامات ذکر شده، تعداد ۱۲ تانکر آب نیز در منطقه محروم برای استفاده مردم از آب آشامیدنی مستقر کرد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف نذر آب مقابله با خشکسالی است عنوان کرد: بسیاری از سازمان‌های جمعیت هلال احمر کشور در این طرح حضور و فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: سرکشی و خدمات رسانی به بسیاری از مناطق محروم کشور جزء برنامه‌های هلال احمر استان است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن