اجتماعی

شهردار خود را تبرعه کرد

در چند روز گذشته خبری مبنی بر گلایه رئیس شورای اسلامی شهر همدان از شهرداری به دلیل کم‌کاری و عدم انجام تعهدات در خصوص آسفالت، منتشر شد که شهردار توضیحات لازم را در این خصوص ارائه داد.

شهردار همدان، گفت: در سال جاری، بیش از تهعدات بودجه بندی خود در خصوص آسفالت عمل کردیم.

عباس صوفی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: امسال قیر را کیلویی 4 میلیون تومان خریداری کردیم و دولت نه تنها کمکی نکرد بلکه یارانه آن را نیز پرداخت نکرد.

وی با بیان اینکه، در حال حاضر به علت برودت هوا کار را متوقف کرده‌ایم، ذکر کرد: سال هنوز تمام نشده و از اسفند ماه کار خود را دوباره شروع خواهیم کرد.

وی با اشاره به صحبت های رئیس شورای اسلامی شهر همدان، مبنی بر عدم انجام وظایف و تعهدات شهرداری، خاطر نشان کرد: صحبت های ایشان به دلیل عدم اطلاعات کافی بوده زیرا ما تمام تعهدات خود را انجام داده و به بیش از آن عمل کردیم.

وی با تأکید بر اینکه برخی مناطق نیاز به توجه به بیشتری در حوزه آسفالت دارند، توضیح داد: شهرداری امکان تعویض تمام آسفالت استان را ندارد و اولویت با مناطقی است که در بحران هستند.

وی با بیان اینکه، برنامه‌ای مدون در خصوص آسفالت کل استان ترتیب داده‌ایم، عنوان کرد: استان همدان نیاز به توجه به حوزه آسفالت دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن