فرهنگ و هنر

شوخی نکنید!

شهردار همدان، روند تکمیل پیاده راه بلوار ارم به آهستگی اعلام کرد.

عباس صوفی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: این پروژه در حال حاضر در مرحله نصب مبلمان شهری نظیر سطل زباله، آبخوری، کیوسک خریداری اغذیه و سایر موارد قرار دارد.

وی با بیان اینکه مرحله اول این پروژه انجام شده است، توضیح داد: تمام اقدامات لازم ریزسازی و زیرساختی این پروژه انجام شده است و نگرانی از بابت رویدادن مشکلات اساسی نداریم.

وی با تأکید براینکه برخی افرادی که اظهار نظرمی‌کنند در جریان روند کار نیستند، اظهار کرد: این منطقه فاقد شبکه آب و فاضلاب، گاز و برق بود و تمام اقدامات لازم و ضروری در این خصوص انجام شده است.

وی در خصوص طولانی شدن این پروژه، توضیح داد: منتظر حضور شرکت برق در خصوص انتقال کابل های برق به زیر زمین برای ادامه روند کار هستیم.

 شهردار در خصوص توقف و عدم توجه شهرداری به این پروژه چنین گفت: خواهش می‌کنم شوخی نکنید، ایراد از مدیرت شهری است که به خوبی اطلاع رسانی نمی کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده، توضیح داد: زیرسازی های لازم و درز گیری های قبل از ریختن آسفالت انجام سپس آسفالت پلیمری ریخته شده است.

صوفی با بیان اینکه، نقشه این پروژه تغییر نکرده است، اظهار کرد: طرح هر پروژه‌ای در طول مسیر بازنگری  شده و اصلاحات لازم آن اعمال می‌شود.

وی در خصوص تغییرات طرح این پیاده راه نیز چنین عنوان کرد: از سمت سه‌راه سعیدیه به سمت میدان قائم به علت سرعت بالای خوروها و کاهش حوادث، کناره را سنگ کاری و از سمت خروجی میدان قائم به سمت سعیدیه به علت کاهش ترافیک یک لاین در آن قسمت اضافه کردیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن