اجتماعی

دولت بیش از اینکه تصدی‌گری کند باید تسهیل کننده باشد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اقتصاد عرصه‌ای برای جنگ با دشمن شده است گفت: مدیر توانمند مدیری است که در شرایط سخت اقتصاد جامعه خود را نجات دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌اله شعبانی موثق، سه‌شنبه ۱۲ آذر در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندسازی صنایع متوسط و کوچک تصریح کرد: در شرایط عادی که مشکلی اقتصاد را تهدید نکند هر فردی می‌تواند مدیرخوبی باشد اما مدیر توانمند، فردی است که بتواند با تدبیر و درایت اقتصاد خود را از هلاکت نجات دهد.

وی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی اعتقاد دارم که دولت بیش از اینکه تصدی‌گری کند باید تسهیل کننده باشد چرا که در حال حاضر صنعتگران به شرایط لازم برای فعالیت نیاز دارند.

شعبانی با اشاره به اینکه برخی از مدیران استان، همراه و همیار خوبی برای تولیکنندگان هستند عنوان کرد: تسهیل در اخذ مالیات از تولیدکنندگان یکی از راه‌هایی است که دولت می‌تواند بر روی آن متمرکز شود.

وی افزود: خوشبختانه با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، امسال صادرات نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و این نشان‌دهنده فعالیت قابل تحسین صنعتگران و تولیدکنندگان و اعتماد دولت به آنها است.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌های مردمی در عرصه اقتصاد باید استفاده شود توضیح داد: من اعتقاد دارم که اگر به ظرفیت‌های مردمی توجه شود، تعداد واحدهای صنعتی در این نمایشگاه ۱۰ برابر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن