سیاسی

ثبت نام 31 داوطلب حضور در مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از ثبت نام 31 نفر در روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس خبرداد.

ابوالقاسم الماسی در گفت و گو با همدان‌آنلاین با اشاره به ثبت نام 50 نفر از داوطلبین در دوروز نخست آغاز به کار ستاد انتخابات استان، بیان کرد: در دومین روز ثبت نام، 12 داوطلب در حوزه همدان و فامنین، 6 دواطلب در حوزه ملایر، 1 نفر نهاوند، 2 نفر تویسرکان، 3 نفر بهار و کبودرآهنگ، 4 نفر اسدآباد و 3 نفر در حوزه امتخاباتی رزن و درگزین ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شغل 13 نفر از داوطلبین کارمند بوده است، گفت: 1 استاد، 2 فرهنگی، 2 پزشک، 9 نفر شغل آزاد و 1 نفر سایر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

الماسی با اشاره به ثبت نام دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی در نخستین روز انتخابات، افزود: احمد آریایی نژاد نماینده سابق مردم ملایر در خانه ملت از دیگر چهره‌های شاخص داوطلبین در این 2 روز بوده است.

وی ادامه داد: 1 خانم و 30 آقا در روز دوم ثبت نام کردند؛ همچنین 28 نفر از داوطلبین دارای مدرک کارشناسی ارشد، 2 نفر دکتری و 1 نفر تحصیلات حوزوی بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با برخود با افرادی که زودتر از موعد اقدام به تبلیغات میکنند نیز، عنوان کرد: درصورت مشاهده این امر خلاف قانون، هیئت اجرایی و تعیین صلاحیت اقدام به رد صلاحیت خاطی و پرونده به بخش انتخاباتی دادگستری صادر می‌شود

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن