فرهنگ و هنر

طرحی برای جاده سلامت نداریم

رئیس هئیت مدیره دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه، اعلام کرد: هیچ جاده سلامتی در دشت میشان ایجاد نخواهد شد.

سعید ترابیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: طرحی مبنی بر کاشت درخت در آن منطقه ارائه شده که هنوز با آن موافقت نشده است.

وی با بیان اینکه، هیچ طرح و نقشه‌ای برای ساخت جاده سلامت ارائه نشده است، ذکر کرد: طبق طرح ارائه شده درخواست استقرار اورژانس و ساخت پارکینگ مخصوص و مجزا برای کوهنوردان، برای جذب بیشتر افراد بیان شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر تصمیمی مبنی بر آسفالت ریزی، در کوه گرفته شود، کار ارگان و افرادی كه به دنبال  تخريب طرح  هاي توسعه اي در استان هستند.
وی با بیان اینکه اگر قصد ساخت چنین مسیری را نیز داشته باشیم، بودجه برای این کار نداریم، اظهار کرد: هدف از درختکاری، تعیین مسیری واحد برای کوهنوردان به منظور جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی است.

ترابیان با انتقاد از انتشار اخبار کذب، گفت: وقتی که بودجه کافی برای ترمیم قسمت‌های آسیب دیده آسفالت این منطقه را نداریم، چطور چنین مسیری را آسفالت ریزی کنیم.

رئیس هئیت مدیره دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه گفت:  در صورت ارائه یا اجرای هر طرح یا پروژه‌ای در چنین مناطقی، مشاركت چند ارگان تاثیرگذار و تصمیم گیری عام‌المنفعه الزامی است .

وی همچنین عنوان کرد : مشابه جاده سلامت امروز درتوچال و باشگاه انقلاب در تهران وجود دارد که ایجاد آن با بهره گیری از تمام ملزومات از طبيعت شکل گرفته است.

ترابیان با ذکر اینکه، برای تعریف راهی با عنوان جاده سلامت باید، مطالعات و بررسی‌های دقیق انجام شود، گفت: در صورت ایجاد چنین جاده‌ای، مجموعه گنجنامه، تنها مي توان ازامكانات زير ساختی و مطالعات خود دراختیار مجریان کار قرار دهد زیرا توانایی انجام آن را ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن