علمی و دانشگاهی

از دیروز تاکنون….

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان، گفت: امام خمینی(ره) دانشگاه‌ را مبدأ تحولات و دانشجو را را فعال این تحولات معرفی کرد.

صفی‌الله صفایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: دانشجویان در شروع، نتیجه‌بخشی و به ثمر نشستن انقلاب نقش اساسی، مهم و تأثیرگذاری گذاشتند.

وی با یادآوری این مهم که دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقش کلیدی داشتند، ادامه داد: این قشر فعال جامعه از گذشته تا کنون به خصوص در حوزه دفاع مقدس، حضوری مهم و تأثیرگذار داشتند.

وی با تأکید براینکه، باید از انگیزه و تلاش بی‌پایان دانشجویان نهایت استفاده را کرد، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  باید کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها برای نقد و بیان دیدگاه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایجاد شود.

صفایی با بیان اینکه، باید از دانشجویان در ارتقاع علوم انسانی در کشور استفاده کرد، افزود: دانشگاه‌ها از نوع آموزشی به پژوهشی، کارآفرینی و در آخر به سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان، خاطر نشان کرد: دانشجویان باید به یاری و کمک اساتید دانشگاه‌ها در توسعه اقتصادی کشور سهمیم بوده و نقش آفرینی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن