سیاسی

آنچه که در بودجه ۹۹ بررسی شد/ وزیر نفت پاسخ می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزایش ۱۵ درصدی حقوق مردم در بودجه ۹۹ را مناسب و منطقی ندانست.

امیر خجسته در گفت‌وگو با همدان‌آنلاین، با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۹۹ در روزجاری به مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کلیت بودجه ۹۹ امروز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت؛ مباحث اقتصادی و مالیات موارد بسیار مهمی است که در این بودجه مورد توجه نمایندگان و مطالبه مردمی قرار خواهد گرفت.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید بر تحت فشار بودن مردم جامعه، افزود: افزایش ۱۵ درصدی حقوق‌ها با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به هیچ‌عنوان منطقی ندارد؛ آیا دولت متناسب با این افزایش ۱۵ درصدی اقدام به گران کردن اقلام اساسی کرده است؟

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در خانه ملت حقوق کارگران، معلمین و همسان‌سازی بازنشتگان را از مهم‌ترین موارد توجه نمایندگان به بودجه ۹۹ خواند و اظهار کرد: دولت باید منابع خوبی را در این حوزه‌ها اختصاص داده و در رابطه با آنان به شکل دقیق تعیین و تکلیف کند؛ درنهایت کلیت بودجه ۹۹ خوب بوده اما باید مواردی ازجمله رونق تولید، حقوق کارگران، تورم و مواردی در این حوزه دیده شود.

وزیر نفت بعدازظهر پاسخ می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در رابطه درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر نفت در خصوص افزایش قیمت بنزین، گفت: امروز بعدازظهر نمایندگان در کمیسیون مربوطه سوالات خود را از وزیر نفت خواهند پرسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن