فرهنگ و هنر

940 نفر از مددجویان همدانی در قالب شوق زیارت راهی زیارت امام مهربانی‌ها شده‌اند

قائم‌ مقام کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 940 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب 24 کاروان به اردوهای شوق زیارت اعزام شدند که در این زمینه بیش از 263 میلیون تومان نیز هزینه پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین و روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، قاسم یارمحمدی، اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی، ارزشی و دینی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که جوانان را نسبت به اجرای آن بسیار سفارش کرده‌اند و این مهم در کمیته امداد به‌صورت جدی موردتوجه قرارگرفته تا در کنار رشد فرهنگی خانواده‌ها بستر مناسبی نیز برای استقلال اقتصادی آن‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در قالب کارگاه‌های آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی و توانمندسازی فکری خانواده‌های تحت حمایت، گفت: اگر سطح توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی و اعتقادی در خانواده‌ها ارتقاء یابد، آثار و نتایج خدمات حمایتی ارائه‌شده به مددجویان نیز مطلوب‌تر خواهد بود و روند رو به رشد خانواده‌ها به‌سوی توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی سریع‌تر شکل خواهد گرفت.

یارمحمدی بابیان این مطلب که اردوهای شوق زیارت این نهاد همواره با پیوست فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این اردوها ازجمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که باهدف ایجاد نشاط معنوی، افزایش خودباوری دینی و آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای مددجویان اجرا می‌شود و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان بابیان گزارش عملکرد این نهاد در حوزه فرهنگی، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 940 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب 24 کاروان به اردوهای شوق زیارت اعزام شدند که در این زمینه بیش از 263 میلیون تومان نیز هزینه پرداخت‌شده است.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن