دسته‌بندی نشده

ساخت حورا به نظر آقایان بستگی دارد

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری، بیان کرد: راه‌اندازی و تأسیس شهر جدید  ” حورا ” به تصمیم مدیران عالی استان بستگی دارد.

مسعود عسگریان  در گفت‎‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: با توجه به سر ریز جمعیت استان همدان، ایجاد شهری جدید تدبیری به جا و منطقی است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط امروز جامعه، مردم خواستار زندگی در شهر هستند که باید شرایط رفاهی برای آنان مهیا شود تا از حاشیه نشینی پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه، متولی این طرح وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: متأسفانه در خصوص حورا تنها مصوبات آن گرفته و از حیث جانمایی تأیید شده اما اقدام اجرایی خاصی انجام نشده است.

عسگریان با اشاره به اینکه، نمایندگان مردم باید خواستار و پیگیر احداث این شهر باشند، ذکر کرد: شورای اسلامی شهر همدان برای رفع مشکلات شهری استان، از این طرح حمایت می‌کند.

وی در خصوص این طرح توضیح داد: بر اساس ستورالعمل طرح تفصیلی باید این شهر در سه فاز احداث شود که در هر فاز 40000 نفر اسکان داده شود.

وی با تأکید براینکه استان همدان به شهر جدید نیاز دارد، اظهار کرد: تمام شهرها در ابتدا کالبدی روستایی داشتند اما با توجه به رشد جمعیت به شهر تبدیل شدند درحال حاضر هم با این پدیده مواجه هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن