فرهنگ و هنر

سهمی وجود ندارد

to me

رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی توریستی گنجنامه، موضوع سهم‌ خواهی شورای اسلامی شهر همدان را بحثی حاشیه‌ای خواند.

مسعود ترابیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: بخش عمران شهرداری در این مجموعه سهم داشتند که تصمیم به فروش آن گرفته سپس پس از مدتی پشیمان شدند.

وی با ذکر اینکه، این بحث وارد مواضع قضایی شد که بر اساس رأی دادگاه، با بخش عمرانی شهرداری توافقاتی کردیم، گفت: تمام مدارک و مستندات این موضوع موجود و قابل ارائه است و دلیل مطرح دوباره این مطلب را نمی‌فهمم.

وی با گلایه از اینکه، از طرح‌های این چنینی باید حمایت شود نه مانع تراشی، اظهار کرد: مدیریت این پروژه بسیار سخت است و شاید برای سال آتی قبول مسئولیت نکنم.

وی با بیان اینکه، این پروژه به نام شهرداری است و باید از آن حمایت کند، عنوان کرد: در طی جلسات دادگاه، شهرداری از حقوق خود دفاع کرد که صورت جلسه آن به استانداری فرستاده و تأیید شد.

وی با اشاره به اینکه، از پشت  قضیه این مطلب خبری ندارد، اعلام کرد: این کار شورا، بی احترامی و توهین به محضر دادگاه و رأی صادره است، زیرا این موضوع در سال‌های گذشته به طور کامل بررسی شد.

ترابیان با تأکید براینکه، ما بخش خصوصی هستیم اما حمایت نمی‌شویم و خود از سهامداران حمایت می‌کنیم، گفت: سرمایه‌گذار اصلی این پروژه، آقای نوایی است که ساکن انگلستان بوده و به دلیل مشکلات این چنینی این دهکده را نمی‌خواهد.

رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی توریستی گنجنامه، تأکید کرد: تنها استان همدان، اینگونه برخورد می‌کند در حالی که باید از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت کند.

ترابیان اضافه کرد: شهردار اسبق مقصر این بحث است زیرا در کمیسیون‌های مختلف این بحث توضیح را داده و بررسی کرده و رأی دادگاه صادر شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن