سیاسی

کناره‌گیری 24 داوطلب انتخابات

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از انصراف 24 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی خبرداد.

ابوالقاسم الماسی در گفت و گو با همدان‌آنلاین، با اشاره به ثبت نام 439 دواطلب ورود به ساختمان بهارستان، بیان کرد: از پایان ثبت نام تاکنون، 24 نفر از تمامی حوزه‌ها به غیر از بهار و کبودرآهنگ انصراف داده‌اند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان همدان از ۱۳۹ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی هشت نفر، در حوزه انتخابیه ملایر از ۷۱ کاندیدا پنج نفر، در نهاوند از ۴۲ کاندیدا دو نفر، در تویسرکان از ۲۹ کاندیدا یک نفر، در شهرستان رزن از ۴۵ کاندیدا دو نفر و در اسدآباد از ۳۳ کاندیدا شش نفر انصراف داده‌اند.

الماسی با بیان اینکه تا لحظه برگزاری انتخابات امکان انصراف برای داوطلبین وجود دارد، مطرح کرد: انگیزه‌ها برای انصراف متفاوت است و بنده علت دقیق انصراف این افراد را نمی‌دانم، ممکن است برخی توان ادامه و حضور در انتخابات را نداشته و یا به علت مشکلاتی از کاندیداتوری کنار کشیده باشند.

دبیر ستاد انتخابات همچنین از خذف 11 نفر از داوطلبین به‌دلیل عدم تکمیل پرونده‌های خود خبرداد و گفت: این افراد در مهلت مقرر مدارک خود را تکمیل نکرده یودند از این رو ستاد انتخابات اقدام به حذف آنان کرده است.

وی در رابطه با اتمام روند تایید صلاحیت داوطلبین ورود به مجلس شورای اسلامی نیز، اضافه کرد: روند تایید صلاحیت حداقل 57 روز به طول خواهد انجامید، از این رو به احتمال زیاد 22 بهمن اسامی افراد تایید شده اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن