اجتماعی

برف در معابر فرعی صدای مردم را درآورد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از فعالیت و انجام وظیفه عوامل شهرداری ، از بازگشایی معابر فرعی شهر تا ۳ ساعت آینده خبر داد.

علی فتحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به شروع بارش بی وقفه برف از ساعت ۲ بامداد امروز عوامل راهداری و شهرداری، نسبت به بازگشایی معابر اصلی شهر فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تردد در معابر اصلی شهر ممکن بوده و شهروندان هیچ مشکلی برای رفت و آمد ندارند و بخشی از اعتراضات مبنی بر بسته بودن معابر مربوط به معابر فرعی است.

فتحی با بیان اینکه بازگشایی معابرفرعی هم از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده است عنوان کرد: تا ۳ ساعت آینده تمام معابر فرعی هم برف روبی خواهد شد و شهروندان و رانندگان می‌توانند تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت برف‌روبی در شهرک بهشتی و مدرس کمی کمرنگ بود که از ساعاتی پیش نیز ماسه پاشی و برف روبی نیز در این مناطق شروع شد‌.

فتحی درپایان از بازید اعضای شورای شهر از سطح شهر و معابر خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت وضعیت راه‌ها و معابر، امروز جلسه کمیسیون خدمات شهری توسط اعضای شورا لغو و بازدید از معابر درون شهری جایگزین آن شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن