اجتماعی

تقویت صدا و سیما تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نشست تخصصی معاون وزیر و ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی استان همدان به میزبانی صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد.
در این نشست تخصصی ضمن تبیین 1% صداوسیما موضوع بند چ ماده 37 قانون احکام دائمی کشوربودجه ادارات برای تخصیص به صدا و سیما در استان ها ، راهکارهای رفع موانع و‌ تسهیل در پرداخت این بودجه مصوب بحث و تبادل نظرشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما وظیفه ذاتی خود در قبال ادارات را با قدرت انجام و پیگیری می‌کند، افزود : در صورت تخصیص و پرداخت به‌موقع این بودجه، صداوسیما می‌تواند با توان و روحیه مضاعف به برنامه سازی و مقابله با تهدیدات جنگ نرم و فرهنگی دشمنان بپردازد.

به گزارش همدان‌آنلاین، دکتر دهقان نیری بابیان اینکه قطعا در شرایط کنونی تقویت صدا و سیما خنثی کننده تهدیدات شوم دشمنان و بد خواهان نظام وهمچنین بیمه سازی جامعه در راستای توسعه و فرهنگ سازی و کاهش اسیب های اجتماعی خواهد بود، عنوان کرد:
بر اساس قانون یک درصد از بودجه دستگاههای اجرایی ، برای تولید برنامه ها در صدا و سیما اختصاص می یابد که در حال حاضر این قانون به طور کامل اجرایی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما در عین حال به وظایف ذاتی خود در تهیه و پخش برنامه ها عمل می‌کند، اظهار کرد:از دیوان محاسبات و اداره کل اقتصاد و دارایی استان خواستار افزایش میزان بودجه در دستگاه‌های اجرایی مشخص هستیم .

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان نیز ذی‌حسابان را یکی از ابزارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت : با راه اندازی سامانه ثادا ( ثبت اموال دستگاههای اجرابی ) در استان، بیش از ۹۸ درصد ثبت این اموال عملیاتی شده است .

آقای محمودی افزود : پارسال ۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌های اشخاص حقیقی و حقوقی با بخشهای دولتی استان به شیوه تهاتر تسویه شد .

مدیر کل نظارت بر ذیحسابی های وزارت اقتصاد و دارایی نیز از ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی استان خواست در این زمینه نهایت همکاری را با صدا و سیما داشته باشند و مطرح کرد: تقویت صدا و سیما تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحکیم فرهنگ سازی در زیر ساختهای اجتماعی است.

نیکخو با اشاره به اینکه بودجه سال آینده کشور انقباضی و متکی بر در آمدهای مالیاتی تنظیم شده‌است، عنوان کرد: همکاری و همدلی بیشتر دستگاههای اجرایی را برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های استان خواستار هستیم.

در پایان این دیدار ذی‌حسابان با حضور در واحد انیمیشن از نزدیک با شیوه های نوین ساخت و جدیدترین تولیدات انیمشنی صدا و سیمای مرکز همدان آشنا شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن