اجتماعی

شهردار بی اعتنا باشد، استیضاح می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اختلاف نظر بین شهرداری و شورای شهر را علت اعلام استعفای خود اعلام کرد.

علی فتحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه شهردار باید پیگیر موضوعات و درخواستهای شورای شهر باشد اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین باید چاره‌ای برای وضعیت آژانس‌های سطح شهر یافت اما متاسفانه برخلاف پیگیری‌های فراوان از سوی شورای شهر، شهردار همچنان بی اعتنا بوده و تصمیمی در رابطه حل مشکل آژانس‌ها ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۰ آژانس در شهر فعالیت می‌کنند که هر یک از آن‌ها ماهیانه حدود ۲ میلیون ۲۰۰ هزار تومان دریافت کرده اما با وجود افزایش قیمت بنزین، ۱ میلیون‌ و ۲۰۰ هزار تومان هزینه بنزین کرده و قیمتی ناچیز برای امرار معاش آنها باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه شهردار باید فکری به حال وضعیت آژانس ها بکند عنوان کرد: برخلاف پیگیری های فراوان از سوی شورای شهر همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده و تنها راه، عدپ حضور در صحن شورا و در نهایت استعفای من از مسئولیت است چرا که من نمی‌توانم نسبت به وضعیت آژانس‌ها بی اعتنا باشم.

وی با تاکید بر اینکه اگر شهردار برای حل این موضوع اقدامی نکند استیضاح خواهد شد افزود؛ از روز گذشته و با استعفای من هیچ تماس یا عکس‌العملی از سوی شهردار نبوده اما در صورت ادامه این بی اعتنایی شهردار مجبور به استیضاح او خواهیم شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در پایان تاکید کرد: شهردار باید سیاست‌های شورا را دنبال کند چرا که وظیفه شورا سیاست‌گذاری و وظیفه شهردار اجرای این سیاست ها است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن