اجتماعی

تویسرکان شایسته بهترین هاست


فرماندار تویسرکان درجلسه شورای اداری باتوجه به گزارشات نیروی انتظامی تاکیدکرد:شهرستان تویسرکان یکی از امن ترین شهرستان های کشور است وازاین روتویسرکان شایسته بهترین هاست.
نظم رکن اصلی ادارات تویسرکان
سیدرسول حسینی بابیان اینکه من در شهرستان خیلی از نظم راضی نیستم افزود:تلاش و جدیت وظیفه همه مسئولان در شهرستان است و روی خوش و زبان نرم را برای مدیران ضروری دانست و برخورد مناسب با ارباب رجوع را وظیفه همه مدیران عنوان کرد وتاکیدکرد: مدیران باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهندو نباید ارباب رجوع را به فرمانداری ارجاع دهند.
ارتباط پررنگ بااصحاب رسانه
حسینی ازارتباط کمرنگ مدیران اظهارنارضایتی کردافزود: مدیران، دهیاران، شوراها و اصناف بااصحاب رسانه باید ارتباطی پررنگ بااصحاب رسانه داشته باشند مدیران موظف به همکاری بیشتر هستند.
فرماندارتویسرکان به برنامه سوم توسعه شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مدیران باید این سند را با دقت بیشتری پیگیری نمایند.
خریداران مبل ازسراسرکشور
حسینی با اشاره به اینکه ۵میلیارد تومان برای خرید مبل از شهرستان تخصیص داده شده است افزود: فروشندگان مبل و منبت از تویسرکان و خریداران می توانند از ۳۰استان کشور باشند.

حفاظت و صیانت از ادارات
حسینی نصب دوربین های مداربسته و وسایل امنیتی درادارات را ازامور مهم دانست وگفت :حفاظت وصیانت ادارات بسیارضروری است وباتوجه به انتخابات پیش رو، هیچ مدیری حق حمایت یا تخریب هیچ کاندیداهایی را ندارد و در صورت ضرورت حمایت می تواند دو ماه مرخصی بگیرد ولی از امکانات اداری نباید به نفع هیچ کاندیدایی استفاده کنند.
حضور در مراسم 9دی
فرماندارتویسرکان درپایان این جلسه بر ضرورت حضور مدیران در مراسم ۹دی تأکید کرد و افزود: این مراسم در سالن فردوسی توسط سپاه برگزار می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن