اجتماعی

انتقام با چاشنی انتشار تصاویر شخصی در اینستاگرام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از مراجعه یک شهروند همدانی و شکایت وی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند همدانی و با در دست داشتن مرجوعه قضایی، وی مدعی شد که فردی ناشناس در فضای مجازی اینستاگرام تصاویر شخصیش را منتشر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در خطر بودن آبرو و حیثیت شاکیه، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش‌نهاد تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم در اسرع وقت شناسایی و با اخذ مجوز از مقام قضایی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هر نوع عمل مجرمانه شد خاطرنشان کرد: متهم پس از رویارویی با مدارک و شواهد مستند و معتبر انگیزه خود را انتقام جویی از همسر شاکیه اعلام کرد.

سرهنگ سرخوش با اشاره به اینکه متهم از بستگان نزدیک همسر شاکیه بود مطرح کرد: فضای مجازی بستر مناسبی برای انتقام جویی نبوده و سوءاستفاده از تصاویر شخصی برابر قانون جرم بوده و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی تصاویر شخصی خود را حتی در اختیار اقوام و بستگان نزدیک هم قرار ندهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن