اجتماعی

ضعف همدان در رقابت کنکور

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه همدان در رقابت کنکور بسیار ضعیف عمل می‌کند گفت: همدان در رقابت کنکور رتبه ۱۹ را کسب کرده است.

به گزارش همدان‌آنلاین، محمد باب الحوائجی دوشنبه، ۱۶ دی ماه درشورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: با توجه به جلوه فرهنگی استان همدان، کنکور سراسری و جایگاه او در عموم مردم و رقابت‌های استان‌ها بسیار کمرنگ و ضعیف است.

وی ادامه داد: استان همدان از امکانات و مسائل پشتیبانی خوبی برای رفاه حال دانش آموزان برخوردار است اما متاسفانه از هیچ یک از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نمی‌شود.

باب الحوائجی با بیان اینکه مدارس همدان از بودجه مناسب، فضای خوب و نیروی خبره برخوردار است مطرح کرد: هیچ یک از مدارس همدان خروجی خوب و قابل قبولی ندارند.

وی تصریح کرد: با وجود ۳ مدرسه شاهد در همدان، امسال حتی یک نفر در کنکور رتبه لازم را برای رشته پزشکی کسب نکرده است.

باب الحوائجی خاطرنشان کرد: باید برای این عملکرد ضعیف چاره‌ای اندیشیده شود چرا که با وجود ظرفیت‌های فراوان، استان همدان در عرصه کنکور حرفی برای گفتن ندارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان در پایان با اشاره به اینکه، استان یزد برای ۲۱ سال متوالی رتبه اول را در عرصه کنکور کسب کرده است اظهار کرد: همدان باید از خواب بیدار شده و از ظرفیت‌های آموزشی به خوبی استفاده کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن