سیاسی

‍ اطاعت پذیری و تبعیت پذیری سردار سلیمانی مثال زدنی بود

جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت:
اطاعت پذیری و تبعیت پذیری سردار سلیمانی مثال زدنی بود، وی به صورت عملی و محض از دل و جان از رهبری دفاع می کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ، سردار حاج مهدی فرجی در مراسم ختم و سوگواری مردم دیار سیدجمال در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: اگر حاج قاسم حاج قاسم شد به دلیل آن بود که ولایت مدار، نترس ، بزرگ و مردم دار بوده و به مادرش فاطمه زهرا (س) اقتدا داشت .

وی با بیان اینکه سلیمانی کسی بود که هر گاه مقام معظم رهبری این بزرگوار را می دید خنده بر لبش می آمد و از دیدن او خرسند می شد افزود :قطره قطره خون سردار سلیمانی در این چند روز یک همه پرسی 99 درصدی را رقم زد و این حرفی است که دشمنان نظام و آمریکا می گویند و معتقدند که ناخواسته کاری کردند که یک همه پرسی در کشور ایران رقم خورده و بار دیگر ملت ایران اسلامی به جمهوری اسلامی رای دهند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی وحدت آفرین بود و هیچگاه دل رهبری را به درد نیاورد و حرف دشمن شاد کن و وحدت شکن بر زبان جاری نکرد تصریح کرد:حاج قاسم با گوشت و پوست و استخوان خود اطاعت پذیری عملی و محض و ولایت مداری عملی داشت و همین امر موجب شده بود که ارتشی چون ارتش سوریه که یک ارتش بسته بوده و کسی را وارد حریم خود نمی کنند و اجازه نمی دهند کسی برای آنان تصمیم بگیرد سردار سلیمانی را وارد حریم خود کنند وسربازان عراقی و فرماندهان عراقی در برابر او خبردار بایستند.

وی خاطر نشان کرد:داعش به هیچ قوانینی پایبند نبود و جنایت های بزرگی را با قساوت تمام انجام نی داد و بنابر گفته بشار اسد 93 درصد کشور سوریه به دست داعش افتاده بود و سردار سلیمانی با یاران خود سوریه را از دهن اژدها نجات داد.

سردار فرجی یاد آور شد:اگر دنیا و جهان سلیمانی را تجلیل می کنند برای این است که مدیون حاج قاسم هستند چرا که 41 سال سردار سلیمانی برای امنیت مردم زجر کشیده است.

وی با بیان اینکه کاری که حاج قاسم کرده در آینده معلوم می شود گفت:سردار سلیمانی در یک مقطع زمانی قرار بود به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و یا به عنوان سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انتخاب شود و این موضوع به وی پیشنهاد شد و بر این امر اصرار بود اما خود ایشان قبول نکرده بودند.

وی با بیان اینکه سردار قاآنی را سردار سلیمانی در مقطعی که پیشنهادات رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و یا سمت فرمانده کل سپاه پاسداران کشور به وی داده می شد به صورت رسمی و کتبا به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس به رهبری معرفی کرد گفت: سردار سلیمانی در این انتخاب خود اظهار داشته بود که قاآنی استاد جنگیدن با اسرائيل و استاد عملیات و اطلاعات است .

سردار فرجی با تاکید بر اینکه حاج قاسم های بسیاری را داریم و اگر به حاج اسماعیل نیز اجازه دهیم که جلوتر رود حاج اسماعیل خواهد شد افزود:حاج قاسم ها قرار نیست 60 یا 65 ساله باشند همان جوانان نخبه ای که پهباد آمریکا را ساقط کردند نیز حاج قاسم هستند .

وی خاطر نشان کرد:امروز دشمنان ایران اسلامی آنچنان بر هم ریخته اند که برای بر هم ریختن شرایط کشور ایران اسلامی قرص داخل کیک می گذارند.

سردار فرجی یاد آور شد: مقام معظم رهبری ما عقلانی حرکت و برخورد می کند و با وجود چنین رهبری اندیشمندی اجازه نمی دهیم خون پاک سردار سلیمانی فراموش شود.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان در ادامه تصمیم پارلمان عراق در راستای خروج آمریکاییها از این کشور را یکی از جمله انتقام های گرفته شده خون ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی دانست که توسط پارلمان عراق انجام گرفته و تصریح کرد:41 سال است آمریکا چه غلطی کرده که می دانسته و تاکنون انجام نداده ، قدرت امروز ایران اسلامی با سال 1360 تغییر کرده است .

سردار فرجی با بیان اینکه آمریکا قرار بود بعد از بازگشت پهباد خود تعداد 11 نقطه خالی از سکنه ایران اسلامی را برای روحیه بخشیدن به عربستان و امارات مورد هدف قرار دهد خاطر نشان کرد:با ساقط شدن پهباد فوق سری دشمنان می دانند که ایران اسلامی دارای چه قدرتی است.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه آمریکاییها هنر استفاده از امکانات خود را ندارند اظهار کرد:آمریکاییها در یک جنگ بار یک خر را در کوله پشتی خود تنها برای جنگ روانی حمل می کنند و سربازان آنان برای اینکه در منطقه بیایند بیش از 15 نوع واکسن به آنان تزریق می شود تا دلهره و اضطراب و هزاران مشکل و داستان دیگر نگیرند حال اینکه سربازان ایرانی با یک پوتین و کفش کتانی در 8 سال دفاع مقدس صحنه هایی توصیف نشدنی و زیبا را با شجاعت و دلیری خود خلق کردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن