اجتماعی

آمادگی هلال احمر برای یاری سیستان و بلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر گفت: تا کنون 49 حادثه در این طرح به ثبت رسیده است.

حمید عرفی‌یگانه در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین مطرح کرد: در این طرح، 49 حادثه به ثبت رسیده است که 22 مورد از آنها جاده‌ای، 1 حادثه کوهستانی، 7 مورد شهری و 1 حادثه برف و کولاک گزارش شده است.

وی ادامه داد: در سامانه هلال احمر 18 خدمات حضوری و 9 نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و همچنین 18 نفر از آنها نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

عرفی‌یگانه با بیان اینکه میانگین مدت زمان حضور نیروهای هلال احمر در صحنه 11 دقیقه است اظهار کرد: در عملیات‌های انجام شده 26 مورد آمبولانس و 3 مورد خودرو امداد و نجات اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه 31 اسکان اضطراری در سامانه ثبت شده است عنوان کرد: تعداد نیروهای عملیاتی در این حوادث 223 نفر بوده است.

عرفی یگانه در پایان با اشاره به وضعیت بحرانی سیستان و بلوچستان در سیل اخیر خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی هلال احمر استان به سازمان جمعیت هلال احمر کشور تا کنون درخواستی مبنی بر اعزام نیروهای هلال احمر ارسال نشده و ما در آمادگی کامل قرار داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن