اجتماعی

دهیاران افراد بی سواد را شناسایی کنند

 فرماندارتویسرکان گفت :شورای آموزش وپرورش تویسرکان یکی ازمنسجم ترین شوراهای است که تابحال دیده ام واین جای خوشحالی وتقدیردارد.

به گزارش همدان آنلاین سید رسول حسینی درجلسه شورای آموزش وپرورش تویسرکان، افزود: با توجه به محدودیت زمانی  همه باید در شناسایی افراد بی سواد و معرفی آنان به آموزش و پرورش تلاش کنند.

حسینی تاکید کرد:هماهنگی با دهیاران و خانه های بهداشت در خصوص شناسایی افراد بی سواد می‌تواند کمک شایانی به این امرنماید؛ همچنین افراد بی سواد در محدوده سنی ۱۰تا ۴۹ سال  ظرف یک هفته آینده در سایت ثبت شوند.

باید درصد بی سوادان شهرستان به میانگین استانی برسد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان درادامه این جلسه با بیان اینکه ۱۲نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی به صورت حق التدریس جذب آموزش و پرورش شده اند تصریح کرد: سهم امسال سواد آموزی شهرستان ۱۸۰نفر است.

جواد اسدبگی با بیان اینکه متأسفانه در بحث سواد آموزی به دلیل عدم دسترسی به بی سوادان رتبه خوبی نداریم خاطرنشان کرد: درصد با سوادی در کشور ۹۵ درصد و در استان ۹۶ درصد است و درصد با سوادی در شهرستان 95.1 درصد است که هرچند نسبت به کشور با درصد کمی بالاتریم ولی از درصد استانی پایین هستیم که باید با تلاش این درصد را افزایش دهیم.

رئیس اداره آموزش وپرورش تویسرکان درپایان گفت :به پاس مجاهدت های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام آموزشگاه میدان فرشید را به نام این شهید بزرگوار که محبوب دل هاست نام گذاری می شود و باید دانش آموزان قدردان مجاهدت های این شهید عزیز باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن