اجتماعی

رتبه 27 همدان در تسهیل گری ایجاد کار

مسئول نهضت جوانان استان همدان رتبه تسهیل گری در ایجاد کسب و کار را عدد 27 در بین سایر استان‌ها خواند.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، امید صالحی نیک چهارشنبه 25 دی ماه در نشست خبری نخستین عهدواره ملی پیشرفت منطقه‌ای استان  همدان با بیان اینکه همدان رتبه 27 کشوری در تسهیل‌گری ایجاد اشتغال را دارد، گفت: این عهدواره برای نخستین بار با شعار همدان مهر تمدن، سلامت پیشرفت با رویکرد معرفی جوانان موفق و  ایجاد کارآفرینی در سال رونق تولید از روز آینده از ساعت 8:30 الی 16 در تالار فجر با حضور جوانان موفق کارآفرین، کارجویان و صاحبان ایده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی الگوهای مختلف جونان موفق براساس 8 حوزه مختلف، بیان کرد: سلامت، آموزش، محیط‌زیست و گردشگری ازجمله حوزه‌های مورد شناسایی جوانان هستند؛ هدف از نام‌گذاری این جشنواره به عنوان عهدواره، این است که جوانان خودشان برای خودشان فعالیت کنند.

صالحی نیک رسالت خود را کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از نبود بازر کار دانست و افزود: بیان دغدغه‌های اجتماعی علی رغم تمام مشکلات، خود به نوعی ایجاد انگیزه بین جوانان است؛ عدم برگزاری سخرانی از جمله نقاط قوت این همایش است، در این همایش تماما جوانان موفق و کارآفرین تجربیات خود را به میان می‌گذارند.

مسئول نهضت جوانان استان همدان رسالت نخست خود را راه‌اندازی نهضت اجتماعی  و شناسایی رهبران اجتماعی دانست و مطرح کرد: روز آینده برنامه کارآفرین سلام و مجمع خیرین کسب و کار برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به سختی در ایجاد کارآفرینی توسط برخی از ادارت دولتی، تاکید کرد: ما به دنبال کم کردن موانع موجود برای کارآفرینی برای جوانان هستیم.

صالحی نیک از شناسایی 100الگو موفق در سراسر استان خبرداد و گفت: این جوانان از تمام نقاط استان با ایده‌ها و اقدامات موفقیت آمیز شناسایی و فردا باحضور در جشنواره این موفقیت‌ها را با سایر هم‌نوعان خود به اشتراک می‌گذرانند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن