اجتماعی

اعلام جرم برای گربه آزار همدانی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان با اشاره به تصاویر منتشر شده مبنی بر حیوان آزاری در یکی رستوران‌های معروف شهر گفت: پلیس فتا این اقدام را اعلام جرم کرده است.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین اظهار کرد: پلیس فتا با مشاهده تصاویر مربوط به این حیوان آزاری اعلام جرم کرده و با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت اتفاقاتی چون حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و داشتن جنبه عمومی پلیس فتا می‌تواند نسبت به پیگیری موضوع به صورت مستقیم ورود پیدا کند و برخورد قاطعی را فرد خاطی داشته باشد.

سرهنگ سرخوش‌نهاد با تأکید بر اینکه با منتشر کنندگان این نوع از تصاویر برخورد خواهد شد عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع حیوان آزاری در فضای مجازی آن را به پلیس فتا گزارش داده و از انتشار تصاویر خودداری کنند چرا که موجب تشویش اذهان خواهد شد.

مدیر این رستوران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مبنی بر اینکه این اقدام غیرانسانی توسط یکی از کارکنان مجموعه انجام شده است تصریح کرد: این گربه را در چند روز گذشته از خیابان یافته و او را به مجموعه آورده تا از او مراقبت کنم.

وندایی تصریح کرد: درصدد این بودیم که او را واکسیناسیون کنیم اما متاسفانه یکی از کارکنان رستوران در عملی غیرانسانی او را به آب انداخته و هنگامی تصمیم به نجات او گرفت که گربه جان خود را از دست داده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انجام این اقدام توسط فرد خاطی تصمیم به اخراج او از مجموعه گرفتیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن