اجتماعی

انفجار در خیابان شهدای همدان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان از انفجار یک کانکس در ابتدای خیابان شهدای میدان امام خمینی (ره) خبر داد.

محمدرضا بیاناتی در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر انفجار یک کانکس در ابتدای خیابان شهدای میدان امام خمینی (ره) به سامانه آتش‌نشانی داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش سه اکیپ از ایستگاه مرکزی، ۲۱ و ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند که ایستگاه ۱۸ و مرکزی در ساعت ۱۷:۲۹ دقیقه در محل حضور داشتند.

بیاناتی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط آتش‌نشانان و بررسی صحنه مشخص شد که وجود پیک‌نیک و نشت گاز در کانکس پیمانکاران عمرانی شهرداری که در محل مشغول کار بودند موجب انفجار محیطی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نشت گاز از پیک نیک احتمال می‌رود روشن کردن جرقه آتش ،اتصال برق و یا هر عامل تحریک‌کننده دیگری با انباشت گاز موجب انفجار و متاسفانه ۳ نفر از کارگران که در کانکس حضور داشتند دچار آسیب دیدگی شدید شدند.

وی مطرح کرد: در این حادثه ۳ نفر دیگر از رهگذران که در حال عبور از کنار کانکس بودند به علت شدت انفجار دچار آسیب دیدگی شدند.

وی توضیح داد: افراد آسیب دیده در این حادثه توسط عوامل اورژانس در اسرع وقت به مراکز درمانی منتقل شده و اقدامات اولیه انجام شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در پایان توصیه کرد: شهروندان برای گرم کردن محیط از وسایل خطرناکی چون پیک نیک و دیگر لوازم غیر استاندارد استفاده نکنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن