اجتماعیسلامت و پزشکی

اختصاص بیمارستان برای کرونا در همدان

فرماندار همدان از اختصاص یکی از بیمارستان‌های شهر برای بیماران احتمالی کرونا خبرداد.

حسین افشاری در گفت و گو با همدان آنلاین با اشاره به اعلام آماده باش از سوی معاون اول رئیس جمهور به استانداران و فرمانداران به منظور پیشگیری از ابتلا هم‌وطنان به ویروس کرونا، بیان کرد: استان‌های مرزی و کنترل ورود گردشگران و مهمانان خارجی در این مناطق، مورد خطاب معاون اول رئیس جمهور بوده و اولویت این هشدار به این استان‌ها اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه وزرات بهداشت و درمان به طور کامل در سراسر کشور  در حالت آماده باش قرار دارند، مطرح کرد: استانداری و فرمانداری‌ها نیز براساس دستورالعمل وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام داده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، دانشگاه‌علوم پزشکی و وزارت بهداشت را مطلع خواهند کرد؛ خوشبختانه تاکنون هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در همدان و سایر نقاط کشور شناسایی نشده است.

فرماندار همدان با اشاره به اختصاص یکی از بیمارستان‌های شهر برای بیماران احتمالی، گفت: براساس هماهنگی و صلاح دید دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، یکی از بیمارستان‌های همدان برای درمان و پذیرش موارد مشکوک و بیماران مبتلا به این ویروس کشنده اختصاص داده شده است.

افشاری با تاکید بر عدم مشاهده موارد مشکوک به ویروس کرونا در همدان، یادآور شد: تمرکز بیشتر وزارت بهداشت و دولت به استان‌های مرزی و راه‌های ورودی (فرودگاه‌ها، بنادر و مرزها) و انجام آزمایشات و کنترل مسافران به ایران است.


۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن