اجتماعی

بهره برداری از ٣۵ طرح عمرانی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت : دهه فجر امسال  شاهد بهره برداری از ۳۵ طرح عمرانی و آغاز مراحل اجرایی سه طرح دیگر با مجموع اعتباری افزون بر ۴۱ میلیارد تومان در تویسرکان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین  سید رسول حسینی در نشست خبری خود باتاکید براینکه از این تعداد ۳۵ پروژه با اعتبار ۳۴میلیارد و ۴۸۲میلیون تومان و ۱۸۳نفر اشتغالزایی انجام می‌گیرد افزود: ۳پروژه با اعتبار ۶میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ۵نفر اشتغالزایی کلنگ زنی خواهدشد.

  حسینی باتاکید براینکه  پروژه های که صددرصد تکمیل هستند و حتی انشعابات هم گرفته شده است را برای افتتاح در برنامه قرارداده ایم بیان کرد:

فعلا بهره برداری از بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی(قائم) در فهرست طرح های بهره برداری در دهه فجر امسال نیست ولی اگر این طرح آماده بهره برداری شود به فهرست طرح های عمرانی افتتاح اضافه می شود.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد:سعی برآن داشته ایم  پروژه هایی رادربرنامه قراردهیم که  حتما موافقت نامه آنهامبادله وتأمین اعتبار آن برنامه ریزی شده باشد راکلنگ زنی کنیم تا در طول انجام پروژه  با مشکل مواجه نشویم.

حسینی  از اجرای ۸۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان در این دهه خبر دادواظهارکرد: بازدید از خانواده شهدا به صورت روزانه در این دهه انجام می شود.همچنین  غبارروبی مرقد مطهر شهدا همزمان با سراسر کشور در تویسرکان و برنامه هر شب یک مسجد با رویکرد برنامه های مردمی برای نمونه نام برد.


۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ ۰۲:۲۸ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن