اجتماعی

تداوم وزش شدید باد در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از تداوم وزش شدید باد طی امروز و فردا خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته با توجه به وزش شدید باد، بیشترین سرعت باد در ایستگاه همدانگنجنامه با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت و در ایستگاه همدان فرودگاه، ۸۵ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی با بیان اینکه اوج وزش شدید باد، ظهر امروز پیش‌بینی می‌شود ادامه داد: اوج وزش شدید باد امروز ظهر خواهد بود که ممکن است سرعت وزش به ۹۰ کیلومتر هم برسد.

باقری‌شکیب عنوان کرد: امروز و فردا با وزش باد انتظار می‌رود بارش خفیف و پراکنده باران و برف، مناطق استان را تحت تاثیر قرار دهد به‌طوریکه بارش عمده امروز باران خواهد بود و از فردا ریزش برف آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا عصر روز سه‌شنبه ادامه دارد تصریح کرد: از اواخر وقت روز دوشنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه دمای هوا در روز گذشته از ۸ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، نهاوند و ملایر با ۱۵ درجه گرم‌ترین و گل‌تپه و رزن صبح امروز با ۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان بوده اند.


۱۹ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ق.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن