سیاسی

خبری از رای گیری الکترونیکی نیست

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از نبود واحدهای رای گیری به شیوه الکترونیکی خبرداد.

ابوالقاسم الماسی در گفت و گو با همدان‌آنلاین، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر الزام رای گیری به شیوه الکترونیکی، بیان کرد: اجرای این شیوه از رای گیری باید مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد از این رو تاکنون در استان دستوری مبنی بر اجرای رای گیری به این شیوه نوین ابلاغ نشده است.

وی همچنین از پیش بینی 1287 شعبه اخذ رای در سراسر استان خبرداد و گفت: سهم شهرستان همدان، 200 شعبه در مراکز اخذ رای است؛ پس از بررسی های میدانی صورت گرفته با توجه به میزان تراکم جمعیت و مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای، شعب جدید برای فراهم کردن زمینه تسهیل در رای گیری پیش بینی شد.

الماسی ادامه داد: ۲۰ هزار نفر، کار اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان را بر عهده دارند که برای تمامی این افراد دوره های آموزشی نیز برگزار شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به افزایش شعب اخذ رای در استان، مطرح کرد: در انتخابات مجلس یازدهم، شمار شعب اخذ رای 26 شعبه نسبت به مجلس دهم افزایش یافته است.

لازم به ذکر است، استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.


۱۹ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن