اجتماعی

شپ پرحادثه در پی وزش باد در همدان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان از وقوع چندین حادثه در پی وزش شدید باد در همدان خبر داد.

علی‌مردان طالبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به شروع وزش شدید باد از شب گذشته در تصریح این خبر بیان کرد: شب گذشته با وزش شدید باد، حوادث زیادی در سطح شهر از جمله سقوط ۱۵ اصله درخت، ۲۰ پایه بنر و قطعی برق در بسیاری از مناطق شهر را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: پارگی ریسه‌های تبلیغاتی و اختلال در رانندگی خودروها، سقوط ایستگاه اتوبوس و سقوط ۲۰ سایه‌بان از دیگر حوادث وزش شدید باد در همدان گزارش شده است.

طالبی با بیان اینکه خوشبختانه با وقوع این حوادث، به کسی آسیب جدی وارد نشده است عنوان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد، تمام ارگان‌های متولی در آمادگی کامل به سر می‌بردند.

وی تصریح کرد: وزش شدید باد در ایستگاه همدان-گنجنامه، ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت، ایستگاه همدان_دانشگاه بوعلی ۷۹ کیلومتر، گردنه اسدآباد ۹۷ کیلومتر و در نهاوند ۷۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان توصیه‌های ایمنی مبنی بر وزش شدید باد را جدی بگیرند افزود: وزش باد همچنان ادامه دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیر ضروری در معابر و فضای باز خودداری کنند.


۱۹ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ق.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن