اجتماعی

برف و باران در راه همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اعلام این خبر تصریح کرد: آسمان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش شدید باد خواهد بود و با توجه به آخرین نقشه‌های هواشناسی و اطلاعات ماهواره‌ای از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی انتظار می‌رود بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی از قدرت زیادی برخوردار نیست ادامه داد: روز پنج شنبه یک سامانه بارشی دیگری که از قدرت بیشتری برخوردار است وراد استان شده که عمده بارش آن باران خواهد بود و همین مضوع سبب افزایش دما می‌شود.

باقری‌شکیب در رابطه با تغییرات دمای در طول هفته عنوان کرد: از امروز تا پایان هفته شاهد افزایش تدریجی دمای هوا خواهیم بود و پدیده مهمی پیش‌بینی نمی‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه دمای هوا در روز گذشته از منفی 10 تا 10 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است مطرح کرد: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 12 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و همدان، بهار و گل تپه با منفی 10 درجه سردترین نقاط استان را به خود اختصاص داده است.


۲۶ بهمن, ۱۳۹۸ ۰۱:۱۳ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن