دسته‌بندی نشدهفرهنگ و هنر

مقبره استرومردخای مورد توجه صهیونیست است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان، بیانیه تبدیل مقبره استر و مردخای به کنسولگری فلسطین را، عکس‌العملی علیه معامله قرن  دانست.

طیب فریادرس در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: ما با دشمنی که 52 نقطه فرهنگی ایران را تهدید کرده مواجه هستیم.

وی با ذکر اینکه، معامله قرن، به نفع فلسطین نیست، ادامه داد: این معامله بین فلسطین و رژیم صهیونیست نیست بلکه میان اسرائیل و آمریکا و به نفع آنان است.

وی با اشاره اینکه، کلیت حقوقی فلسطین و جهان اسلام را نادیده  گرفته شده، اظهار کرد: آمریکا، به راحتی در مورد مراکز فرهنگی ما نظر و مورد تجاوز قرارداده و جای تأسف است که مسئولین میراث فرهنگی سکوت کرده‌اند.

وی در خصوص اینکه، رئیس میراث فرهنگی علیه بیانیه بسیج دانشجویی واکنش نشان داده و مسئولیت تصمیم‌گیری را با وزارت خارجه دانسته، گفت: این نشان از عدم بصیرت کافی مسئولین دارد چراکه به راحتی دشمنان، اماکن ما را تهدید کرده و جوابی به آن داده نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه، بسیج در اظهار نظر منتظر اجازه هیچ‌کس نمی‌ماند، بیان کرد: اگر مردم منتظر اجازه کسی بودند هیچگاه انقلاب نمی‌کردند.

وی با ذکر اینکه، بسیج هر اقدام متناسب با جامعه، شرایط و جهان را انجام خواهد داد، عنوان کرد: معامله قرن تجاوز به حقوق فرهنگی جهان اسلام است زیرا تمام حقوق قدس را متعلق به اسرائیل می‌داند.

فریادرس با اشاره به تهدید 52 نقطه از اماکن فرهنگی ایران توسط ترامپ، گفت: با توجه به علاقه و نگاه خاص صهیونیست به مقبره استرومردخای، تبدیل آن به کنسولگری فلسطین، جوابی مناسب و درخور خواهد بود.

وی با قاطعیت اعلام کرد: مسئولین ما باید از فعالیت‌های دانشجویی حمایت کرده و عملکرد آنان نگران کننده است.


۲۶ بهمن, ۱۳۹۸ ۰۲:۰۰ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن