اجتماعی

هشدار آب‌گرفتگی و سیلاب در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با اعلام بارش برف و باران از امشب نسبت به آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیرها در مناطق مختلف استان هشدار داد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، مطرح کرد: با توجه به تقویت سامانه بارشی از امشب، بارش برف و باران تمام مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی را فراخواهد گرفت به‌طوری که احتمال سیلابی شدن و آب گرفتگی معابر وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان استان، صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر انتظار می‌رود بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای داشته باشیم که عمده بارش‌ها تا فردا ظهر خواهد بود.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه فردا ظهر با وجود رطوبت حاصل از بارندگی، بارش‌های خفیفی را تا شب خواهیم داشت یادآور شد: تغییرات دمایی محسوس نخواهد بود و انتظار می‌رود که هوای استان گرم بماند.

وی با بیان اینکه با ریزش برف و بارش باران، دمای هوا در روز آینده کمی کاهش می‌یابد عنوان کرد: با توجه به مدل‌های هواشناسی، سه‌شنبه هفته آینده بارش‌های سنگینی را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه در روز گذشته دمای هوا از 1 تا 11 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است افزود: در 24 ساعت گذشته، نهاوند با 17 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و همدان با 1 درجه خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن