سیاسی

مشارکت 47/1 درصدی تویسرکانی ها درانتخابات

فرماندار تویسرکان درنشست خبری بااصحاب رسانه این شهرستان بابیان اینکه مشارکت مردم شهرستان تویسرکان در انتخابات مجلس 47/1 درصد ثبت شده است خاطرنشان کرد: محمد‌مهدی مفتح با کسب 16 هزار و 258 رای به عنوان نماینده مردم تویسرکان به مجلس راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سیدرسول حسینی، گفت : صندوق‌های اخذ رای در تویسرکان قبل از ساعت هفت صبح به محل شعب پیش‌بینی شده، انتقال داده شدو شعبه‌های اخذ رای به سیستم جامع انتخابات وصل شدند.

حسینی تاکیدکرد:براساس ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان، تویسرکان عنوان دومین شهرستان در خصوص انجام رای‌گیری در موعد مقرر رااز آن خود کرده است.

فرماندار تویسرکان گفت: ما مشکلی از لحاظ اجتماعی، امنیتی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در پروسه زمانی برگزاری انتخابات و پس از آن در سطح شهرستان نداشتیم.

حسینی اظهارکرد: با توجه به استقبال مردم زمان رای‌گیری در تویسرکان در چند مرحله تا ساعت ۲۲ تمدید شد، با وجود اتمام ساعت رای‌گیری انتخابات مجلس در شهرستان، با انتقال افراد منتظر به داخل شعب، تعدادی از آنها کار اخذ رای مردم را انجام دادند.

حسینی باتاکیدبر اینکه این دوره به گواه اعضای ستاد انتخابات، اعضای شعب و هیئت‌های اجرایی و نظارت یکی از بهترین دوره‌های برگزاری انتخابات بوده که شمارش آرا در موعد مقرر انجام شد تصریح کرد: تویسرکان در ارسال به موقع آرای مردم در حوزه انتخابیه، از شهرستان‌های برتر استان بود.
حسینی افزود: کل آرا مأخوذه در حوزه انتخابیه تویسرکان در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۳۹ هزار و ۳۳۷ رای اعلام کرد که از این تعداد آرا اخذ شده صحیح ۳۷ هزار و ۴۳ رای است.

فرماندارتویسرکان درپایان از حضور گسترده مردم درپای صندوقهای اخذ رای تشکر واین مردم را لایق تقدیر دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن