اجتماعی

بارش برف و باران از فردا

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و ورود یک سامانه بارشی نه چندان قوی در اواخر وقت روز یکشنبه خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب، در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اعلام این خبر مطرح کرد: در حال‌حاضر آسمان صاف تا قسمتی ابری بوده و پدیده مهمی پیش‌بینی نمی شود اما از فردا با وزش باد شدید در ساعات پایانی روز، یک سامانه بارشی نه چندان قوی وارد استان خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی با بارش‌های ضعیف و پراکنده برف و باران تمام نقاط استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

باقری شکیب با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان بارشها ۵ تا ۱۰ میلی متر باشد عنوان کرد: این سامانه بارشی تا آخر وقت روز دوشنبه در استان بوده و سه‌شنبه مجدد هوا صاف و آفتابی خواهد شد.

وی با اشاره به تغییرات دمایی خاطرنشان کرد: امروز افزایش دما را خواهیم داشت اما روز دوشنبه به علت بارش ها و ابرناکی بودن آسمان، دماهای حداقل کمی کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه دمای هوای همدان در روز گذشته از منفی ۳ تا ۱۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر و نهاوند با ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و همدان با منفی ۳ درجه سرد‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن