اجتماعی

بدل انداز خارجی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک فرد کلاهبردار با حربه بدل اندازی و فریب شهروندان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اعلام این خبر گفت: 2 روز گذشته ماموران کلانتری که در بلوار شهید زمانی در حال گشت زدن بودند به یک عابر پیاده که دو کیف لب‌تاپ در دست داشت مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اینکه به عابر مشکوک شده برای بررسی موضوع به عابر نزدیک می‌شوند اما عابر ترسیده و اقدام به فرار می‌کند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: ماموران هنگام فرار عابر با یک تیرهوایی سعی در دستگیری فرد مظنون داشتند که وی با استفاده از چاقو به ماموران حمله می‌کند.

وی با بیان اینکه فرد مظنون توسط ماموران دستگیر شد عنوان کرد: در روند بازجویی مشخص شد که متهم با استفاده از کیف لب‌تاپ دروغین در مکان‌های عمومی از ساده لوحی برخی از افراد سوءاستفاده کرده و در مقابل تحویل کیف، از شهروندان انگشتر طلا و یا گوشی همراه دریافت می‌کرد.

سرهنگ باقری افزود: شهروندان پس از دریافت کیف و دور شدن فرد خاطی اقدام به بازکردن آن کرده و در نهایت با یک تیکه شیشه مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این متهم تا کنون 18 شاکی داشته است بیان کرد: هر یک از این شکات یک کیف لب‌تاپ قلابی به همراه دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به اینکه متهم اهل یکی از کشورهای همسایه است یادآور شد: پرونده این متهم برای رسیدگی بیشتر و مجازات به پلیس آگاهی ارسال شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن