اجتماعی

صدور مجوز تولید ماسک به کارخانه الوند شیمی تویسرکان


فرماندارتویسرکان با اعلام اینکه خوشبختانه شرکت الوند شیمی تویسرکان توانسته در این روزها مجوز تولید ماسک را علاوه بر تولید پد الکی دریافت کند خاطرنشان کرد:به زودی نگرانی ها برای توزیع ماسک بین همشهریان با توجه به سه شیفته کار کردن این کارخانه برطرف می شود.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سیدرسول حسینی بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ویروس جدید در تعدادی از شهرهای کشور و ضرورت کنترل این بیماری و پیشگیری از مبتلا شدن به آن تدابیر لازم برای پاکسازی سطح شهر و اماکن عمومی با همکاری شهرداری و ادارات متولی اندیشیده شده و در روزهای گذشته چندین مرتبه سطح شهر و حتی پارک ها و بازار با مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی شده است.

گندزدایی در اماکن روستایی هم انجام
می شود

حسینی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با دهیاران نیز مساجد، حسینیه ها و اماکن عمومی در سطح روستاها ضدعفونی و گندزدایی می شود.
این مقام مسوول همچنین از همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره نحوه اختصاص تخت های بیمارستانی برای بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود آن که تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در تویسرکان ثبت نشده است وهمچنان تأکید ما بر رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در اماکن عمومی و مراکز پر تردد است.

حسینی ادامه داد:با وجود 50 تخت ویژه در بیمارستان ولیعصر این شهرستان برای افرادی که مشکوک به کرونا هستند در نظر گرفته شده و تعدادی از این تخت ها هم در شرایط خاص در حالت ایزوله مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل مبادی ورودی تویسرکان برای پیشگیری از ویروس کرونا

فرماندارتویسرکان با اشاره به کنترل مبادی ورودی تویسرکان به ویژه در ایام منتهی به سال جدید برای پیشگیری از ویروس کرونا تاکیدکرد: سعی شده با همکاری اورژانس پیش بیمارستانی و دیگر متولیان حوزه بهداشت و درمان شهرستان با هفت دستگاه تب سنج وضعیت تب مسافران در ورودی شهر سنجیده تا با مشاهده موارد مشکوک به کرونا اقدامات مقتضی بعدی انجام شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن