اجتماعی

کلاهبرداری با آجیل شب عید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از شکایت یک بانوی همدانی در پی خرید اینترنتی آجیل شب عید در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه یک بانوی همدانی و شکایت وی مبنی بر خرید اینترنتی آجیل از یکی از نشانگاه‌های مجازی به علت کیفیت پایین آجیل و عدم مطابقت با تبلیغات فروشگاه مجازی، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش خرید‎های اینترنتی در پی شیوع کرونا ویروس ادامه داد:  شاکی به علت تبلیغات فراوان، کیفیت آجیل در صفحه فروشگاه مجازی اقدام به خرید خشکبار به مبلغ 2 میلیون تومان کرده بود.

سرهنگ سرخوش‌نهاد تصریح کرد: به علت فریب خریدار در کیفیت آجیل، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و شیوع کرونا ویروس، اغلب شهروندان با خریدهای اینترنتی نیازهای خود را برطرف می‌کنند که دقت و احتیاط خریداران را می‌طلبد.

رئیس پلیس فتا استان همدان در پایان توصیه کرد: شهروندان در صورت خرید اینترنتی حتما به نماد و لوگوی اعتبار در سایت‌ها توجه کنند و از آنجایی که برخی از کلاهبرداران این نماد را جعل می‌کنند، شهروندان می‌توانند با کلیک بر روی نماد سایت از اعتبار آن مطمئن شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن