اجتماعی

کشف 12 هزار نارنجک دست‌ساز در آستانه چهارشنبه آخرسال

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف 2 میلیون مواد محترقه بی خطر و 12 هزار نارنجک دست‌ساز خبر داد.

حسین بشری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اعلام این خبر تصریح کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی افزون بر موارد ذکر شده، بیش از 550 کیلو مواد پیش‌ ساخته کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با افراد متخلف تا کنون 10 نفر از این افراد دستگیر و به مراجع قضایی برای اعمال مجازات معرفی شده‌اند.

بشری با تأکید بر اینکه شهروندان از تجمع در مکان‌های عمومی در چهارشنبه آخر سال خودداری کنند افزود: پلیس در صورت مشاهده تجمع شهروندان نسبت به پراکنده کردن آنها اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، تجمع است عنوان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود برای عبور از این وضعیت بحرانی و حفظ سلامتی خود در چهارشنبه آخر سال در خانه بمانند و نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

بشری خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت آماده باش کادر درمانی و بیمارستان‌ها، ظرفیت این مراکز باید به خدمت رسانی به بیماران کرونا اختصاص یابد و انتقال مصدومین چهارشنبه آخر سال تنها منجر به خستگی بیش از حد کادر درمانی و متشنج شدن اوضاع خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان مطرح کرد: در این شرایط تنها همکاری و مشارکت شهروندان می‌تواند به سرد شدن التهاب این بیماری کمک کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن