ورزشی

اختصاص رتبه اول ادارات استان به ورزش وجوانان تویسرکان

رئیس اداره ورزش جوانان تویسرکان گفت : اداره ورزش وجوانان تویسرکان توانست با توجه به ارزیابی عملکرد رتبه اول ادارات رابه خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین علی حقیقی افزود: با توجه به ارزیابی اداره کل در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، جوانان، سمن ها، قهرمانان، اماکن ورزشی، برگزاری میزبانی های استانی و کشوری اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با تلاش همکاران، روئسای هیئت های ورزشی، تلاش های مسئولین، موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال 97 در بین 10 شهرستان استان همدان شد.
حقیقی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان تویسرکان در مجموع کلیه آیتم ها توانست با 26 درصد رشد و با کسب 113795 امتیاز در رده اول استان قرار گیرد.
وی بابیان اینکه سال 95 این اداره در رده سوم استان بوده و در سال 96 به رده دوم صعود کرد افزود: در ارزیابی عملکرد سال 97 توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
رئیس اداره ورزش وجوانان درپایان گفت: این موفقیت نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل شهرستان تویسرکان و حمایت مسئولین بوده است. امیدواریم با وجود رشته های مستعد در این شهرستان و حمایت های مسولان شهرستانی واستانی بتوانیم میزبان رخدادهای ورزشی در تمام رشته ها و و رشد و بالندگی بیشتر ورزش شهرستان باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن