اجتماعی

آماده باش آتش‌نشانان در شب چهارشنبه‌سوری

آماده باش ڪامل آتش نشانان همدان در شب چهارشنبه سوری
رییس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان گفت:194 آتش نشان در قالب 43 گروه عملیاتے و فرماندهے مسئولیت تامین ایمنے شهروندان را در شب چهارشنبه سورے به عهده دارند.

به گزارش روابط عمومے سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان محمدرضا بیاناتے با اعلام این مطلب اظهار کرد :علاوه برآماده باش ایستگاه هاے ده گانه 6 ایستگاه سیار با 18آتش نشان در مناطق پر تردد شهر مستقر خواهند شد.

وی از تشڪیل 21 گروه آنڪال از آتش نشانان شیفت هاے استراحت خبر داد و افزود: در صورت بروز شرایط خاص و نیاز به نیروے ڪمڪے این افراد فراخوان خواهند شد.

بیاناتے تولید انیمیشین هاے آموزشے با موضوع مخاطرات آتش بازے و استفاده از مواد محترقه را از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان در آستانه شب چهارشنبه سورے دانست و مطرح کرد: این انیمیشن ها علاوه بر صدا و سیماے مرڪز همدان از تلویزیون هاے شهرے نیز پخش شده است.

وی با اشاره به طراحے پوستر و نصب بنر با مضامین هشدار دهنده و آموزشے در سطح شهرهمدان خاطر نشان ڪرد: علاوه بر موارد فوق از ظرفیت فضاے مجازے نیز براے آگاه سازے و ارائه هشدار به شهروندان در جهت ڪاهش اسیب هاے چهارشنبه سورے استفاده شده است.

رییس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان درآستانه شب چهارشنبه سورے ازشهروندان درخواست کرد: از حمل مواد محترقه ،آتش زا و انفجارے و استفاده از این مواد بخصوص در نزدیڪے محل تردد یا تجمع افراد،نزدےڪ خودروهاے عبورے یا پارک شده ،بالکن یا پشت بام خانه ها و روے درختان خوددارے ڪنند.

وے تصریح ڪرد: ممانعت از ایجاد آتش هاے حجیم و غیر قابل ڪنترل، نریختن مایعات قابل اشتعال مانند نفت و بنزین بر روے مواد آتش زا و قرار دادن ظروف تحت فشار مانند ڪپسول، اسپرے و حشره ڪش ها از دیگر مواردے است ڪه شهروندان باید در شب چارشنبه سورے رعایت ڪنند.

محمدرضا بیاناتے در پایان یادآور شد: در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردے با سامانه 125 تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن