اجتماعی

پلاک‌های غیربومی حق ورود به همدان را ندارند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی به استان، احراز هویت را تنها راه ورود پلاک‌های غریبه به شهر اعلام کرد.

حسین بشری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، اظهار کرد: با توجه به تشدید طرح جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی در استان، در صورت احراز هویت سرنشینان خودرو مبنی بر همدانی بودن آنها حق ورود به شهر را دارند.

وی ادامه داد: مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند در ورودی شهر توسط پلیس راهور به شهرهای خود بازگردانده می‌شوند و حق ورود به شهر را ندارند.

بشری در رابطه با ادامه این طرح عنوان کرد: تا پایان ایام نوروز و تا زمانی که سفر به همدان ادامه داشته باشد این طرح نیز اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در شهرستان‌ها نیز بر عهده مسئولین شهرستان است و استان نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان با بیان اینکه از امروز تمام صنوف به جز سوپرمارکت‌ها و خواروبارفروشی‌ها تعطیل است توضیح داد: در حال حاضر دو شهرستان کبودرآهنگ و نهاوند از پذیرش و ورود مسافر خودداری می‌کنند.

نمایش بیشتر

یک نظر

  1. سلام
    مغازه های بلوار آزادگان و بلوار جانبازان و بلوار احمدی روشن بدون توجه با اخطار تعزیرات باز هستند و در حال خدمت رسانی به مسافران هستند و سوییت منزلی ها هم در ششصد دستگاه و چرمسازی همچنان مشغولند
    اتوسرویس های بلوار جانبازان و بلوار احمدی روشن و چرمسازی
    جگرکی میدان مدرس
    شیرینی سراهای کافی نت ها تکثیراتی های بلوار بهادربیگی و بلوار شاحسینی و چرمسازی
    خیلی ریلکس درحال فعالیت هستندپ
    خواهشا پیگیری قانونی بفرمایید مردم چه گناهی دارن بخاطر یکسری بی فرهنگ بی وجدان گرفتار بشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن