سلامت و پزشکی

همکاری اصحاب رسانه در پویش بهداشت و درمان داوطلب استان، نشان از مسئولیت پذیری آنان دارد



دکتر امین نیایش ضمن تقدیر و تشکر از مطبوعات، کانال‌های مجازی و فعالین مجازی و مدنی استان همدان در رابطه با پوشش اخبار مربوط به پویش کادر بهداشت و درمان داوطلب استان همدان، بیان کرد: بدون شک این همکاری نشان از مسئولیت پذیری شما عزیزان در قبال سلامت مردم استان همدان و انعکاس تلاش های کادر بهداشت و درمان استان همدان از همه اقشار دارد.

نیایش در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه به عنوان کوچکترین عضو این پویش و به نمایندگی از همکاران داوطلب کادر درمان، نهایت سپاس خود را از شما عزیزان اعلام کنم‌‌، مطرح کرد: وظیفه خود می دانم بطور ویژه از نشریه همدان آنلاین و سرکار خانم سبزی که از روز اول آغازگر این حرکت بودند بطور ویژه قدردانی نمایم.

این پزشک عمومی با عنایت به استقبال گسترده اصحاب رسانه از پوشش اخبار مربوط به “پویش کادر بهداشت و درمان داوطلب استان همدان” و همین طور اطلاع رسانی سایت این پویش به مردم شریف استان همدان، عنوان کرد: در مورد ویزیت و مشاوره مجازی همکاران داوطلب و دائر بودن مطب های سطح استان همکارانی که اعلام آمادگی کرده اند، بدون شک این همکاری که نشان از مسئولیت پذیری شما عزیزان در قبال سلامت مردم استان همدان و انعکاس تلاش های کادر بهداشت و درمان استان همدان از همه اقشار دارد.

وی با بیان اینکه در تاریخ استان و ذهن و خاطر مردم و کادر درمان ماندگار خواد بود، گفت: قطعا ادامه این همکاری برای میل به اهداف پویش که همانا حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش بیماری که هدف مشترک همه ما می باشد، بسیار مغتنم خواهد بود.

نیایش ادامه داد: از سایر عزیزان هم انتظار دارم همانند سایر همکاران جهت اطلاع رسانی این پویش و سایت جهت کاهش مراجعات مردمی به بیمارستان ها اقدام فرمایند.

️ لیست کانال هایی که به ترتیب اقدام به اطلاع رسانی نمودند برای اعلام مراتب سپاس در ذیل اعلام می گردد ( در صورتیکه سایر کانال ها هم اقدام به اطلاع رسانی کرده و اسمشان در لیست موجود نیست جهت اطلاع رسانی اعلام فرمایند) :

خبرگزاری همدان آنلاین

کانال خبری امتداد امید

همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

جامعه پزشکی اصلاح طلب ایران

رزن آنلاین
كانال خبری و اطلاع رسانی شهرستان رزن، درگزین، سردرود

سیز و بیز

پایگاه خبری شهرستان درگزین

صدای درگزین

صدای سردرود

هفته نامه همدان نامه

همشهری همدان

کانال پویش کادر بهداشت و درمان داوطلب استان همدان

‌وب سایت کادر بهداشت و درمان داوطلب استان همدان (ویزیت ها و مشاوره مجازی و اطلاعات مطب های فعال)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن