اقتصادی

سير نزولي مصرف بنزين در استان همدان

مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان از ادامه روند كاهشي مصرف بنزين و ثبت رکورد مصرف در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #همدان‌_آنلاین و به نقل از روابط عمومي اين منطقه، امين روستايي ضمن آرزوي روزهاي بهتر براي هموطنان در سراسر ميهن اسلامي با بيان اين مطلب گفت: بر خلاف چند سال و دهه‌هاي گذشته، امسال در روزهاي پاياني سال98 و نقطه اوج مصرف فرآورده هاي نفتي، آمارها حكايت از كاهش شديد مصرف بنزين در بخش حمل و نقل دارد.

وی افزود: با درايت و آگاهي هم استاني هاي عزيز در ماندن در خانه و كاستن از ترددهاي بي مورد و همچنين اقدام مدبرانه مسئولين ارشد و دستگاه‌هاي اجرايي استان مبني بر منع جدي ساكنين استان از ترددهاي غيرحياتي و عدم ارايه قطعي هرگونه خدمات به مسافران وارده به استان، هيچگونه افزايشي در مصرف سوخت هاي مايع و گاز طبيعي فشرده نداشتيم.

وی بیان کرد: در 8 ناحيه پخش فرآورده هاي نفتي استان همدان طي سه روز پاياني سال 98 و سه روز نخست از سال 99 در مقايسه با نرم معمول مصرف روزانه بنزين در شرايط عادي استان با كاهش چشمگير مصرف مواجه بوديم كه كمينه 7%- و بيشينه 44%- را نشان مي دهد.

اين مقام مسئول از نقطه نظر قطع حلقه انتقال كرونا ويروس، اين كاهش مصرف را اميدوار كننده و نشانه درك صحيح عموم مردم از راهكار اصلي مقابله با انتشار و شيوع بيماري دانست.

 روستايي با اشاره به اين که سلامت افراد جامعه اصلي‌ترين دغدغه تمامي مسئولان استان است اذعان داشت: ذخيره‌سازي انواع سوخت در استان از هر زمان ديگري بهتر است و سوخت‌رسانان با تمام ظرفيت جايگاه‌ها و مجاري عرضه آماده خدمت رساني هستند ليكن از هم استاني ها خواست كه مراجعات خود را به پمپ بنزين ها كم كنند تا به حول الهي هر چه زودتر اين بيماري از شهر و جامعه استان و كشور ريشه كن شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن