اجتماعی

48هزارنفرفرم ارزیابی سلامت درتویسرکان تکمیل کرده اند

فرماندارتویسرکان درویدیو کنفرانسی که بااستاندار همدان داشت گفت:در استعلام از خانه های بهداشت در شهرستان تقریبا ۴۸هزار نفر از ۱۰۰هزار نفر فرم ارزیابی سلامت را تکمیل کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سیدرسول حسینی افزود: در شهرستان با توجه به اینکه ما خودمان تولید کننده هستیم، مشکل تولید مواد ضدعفونی کننده، ژل، دستکش و پد الکلی نداریم، در واقع داروخانه های ما به عنوان عوامل توزیع کننده مشکلی ندارند.

رسولی باتاکیدبراینکه ما در سطح شهرستان ماسک هم به اندازه کافی تولید داریم ولی معاونت غذا و دارو اجازه عرضه آنها در داروخانه ها را نمی دهد خاطرنشان کرد:ماسک های ما ضدعفونی شده و حتی توسط بیمارستان هم کار بهداشتی انجام شده و اتوکلاو صورت گرفته ولی باز اجازه نمی دهند داروخانه ها توزیع کنند.

حسینی بابیان این مطلب که امروز گروههای مردمی نیز برای تولید ماسک آمادگی صددرصدی دارند تصریح کرد:ولی مشکلی اصلی ما در شهرستان کمبود مواد اولیه تولید پارچه است که می طلبد مهندس متین مدیرکل سازمان صمت توجه ویژه از سوی مجموعه بافتینه به این مهم داشته باشند.

فرماندار تویسرکان به نشستی که با روان شناسان شهرستان داشته است اشاره کردو تاکیدکرد: روانشناسان پیشنهاد دادند که اگر آمار را اطلاع رسانی کنیم، از بعد روانی ممکن تأثیر مثبتی روی عامه مردم داشته باشد.

حسینی به تأکیدات استاندار همدان مبنی بر اینکه ریاست یا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی منبع اصلی اطلاع رسانی در خصوص این بیماری است افزود: در صورت صلاحدید ارزیابی و اطلاع رسانی در خصوص ابتلایان به این بیماری صورت بگیرد.

فرماندارتویسرکان درپایان گفت : کنترل خودروهای ورودی به شهرستان که مورد تأکید معاونت سیاسی امنیتی استانداری نیز بودودر دو مبدأ ورودی ایست و بازرسی را با هماهنگی دستگاههای مرتبط مستقر کردیم، تب سنجی و ارجاع به شبکه بهداشت در حال انجام است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن